Share your knowledge on Readable
Collaborate with others to annotate & explain the things you love

Hi, I'm Melina and welcome to Expert Village. Today, I'm going to show you how to make a screen print design on a t-shirt. For this next step, we're going to trace our design...
Hey man, look at my new dog! Aw yeah that's pretty coo- AWWW.. There's no dog there.. Joey, did you eat my sandwich? I am your sandwich. HUUUURGH Here, hold this.. Thanks! WHAT IS...
#im gonna cry #I LOVE THEM #ASDDFDKG #IDK THERE ARE NO NEW VIDEOS #LOOK AT THEM #I NEED NEW VIDEOS #you have seen their faces #eat me phil #new movie #aww yeah #; 3; #funny hat #bby i love you #because yes it just makes me laugh now :P #i was just happily doing homework like wtf is this #love this movie #OMG! Can't tell how I love this song #guys with dogs #I had to test if I could still make gifs or not #All Of My Trains #you got to give what you take #reblog this #no one gets me #vdayjewelry #animegif #anime.gif #im crying ok #running people over #Movies to watch #yeah idk #ASDFGHJKL #face character #dog moving #dog quotes #dog animations #my gif #Funny HA-HA #men look #manlook #iseeyoubaby #whyismyfacelikethat #gpoyw #70s love #made to stick #me oh my #awwwyeeaaa #last punch #love & lemons #mixed+breed+dog #mixed+breed+dogs #cool science gifs #science gifs #theselittlemomentsareperfect #these look terrible #say hey kid #the say hey kid #My Man #365 movie challenge #everybodylovestoeat #one punch man #gifs tumblr #gif tristeza #newhat #Not reblogs #tumblr gifs #like4reblog #reblog4reblog #nice pic #cap hi mom #I am so funny right #omfg i need to make these immediately #im dyingg #funny gifs #haha jokes #i'm funny #im gonna do it #please reblog #and i can't find any of my other two dogs :( #5 Figure Day #I thought this was funny #ithinkitspretty #iflookscouldkill #potatobird #sweet salad #French salad #im funny #Elgar #LolPic #Just a quick quote #i dont like waiting i get silly #heythereimhere #At the Movies #School Rag #look how happy the dogs look #Think Like a Man #70s TV shows #So there's that #i found this way funnier than i should #look at all my friends!!!! #Got Your Six #giveme #food gifs #love your people #theflyingpony #I think it's my favorite #UR WELCOME #random gif #oh wait it's me #cantstoplookingatyourpicture #reblog my stuff #BYE IM SO AWFUL #sweet flavour #your face #my face in this one #Cool - Fun - Weird Science #Quotes, sayings, funny stuff & some not so funny s #funny faces #cantwaittoeatthem #Vimeo Likes #tshirt365 #OMFG NO #video game logic #oh man #face characters #If I were animated #gifs not mine #screams forever #i just am really poor and i dont want to ask my mo #wth my #365drawings #black and white dog #dumb birds HAHA #Run That By Me One More Time #buy me things #Food I have made and loved #afraidofeating #Love my salads #lol lmao #not my gifs #365 Movies #fire men #People Who Are Drawn 3 #funny pictures lol #asdfghjjkl #idk why i love this scene so much #hilarious pic #did i make a second version of a gif i already pos #truefalse #my new shirt #artlovingtime #thomas lincoln #Movies to watch over and over #so stupid it's funny #cute gifs #dont touch me im crying #Funny Videos #Figures Series Case #Just for lulz. #My Movies #its always there #Funny Face #out of characters to kill off #it's my face #ilovejewelry #im laughing so hard #pan am flight 103 #tom hansen #anime #Comedy

1

annotations

Huh!? Gah! Fwah!? Blagggghhhh!!!! Shit, shit, shit, shit, shit, shit, shit, shiiiiiiiiiit! ZOMBIE: Daaah.... Where'd he go? SKELETON: I think he's hiding... Hold on, I have an idea....